พนักงานแคชเชียร์แบบประจำรายชั่วโมง (12-40 ชม./สัปดาห์) / Cashier (12-40 hours/week) - IKEA Bang Yai [Thailand]


 

Company description


The IKEA vision is to create a better everyday life for the many people. We do this by offering a wide range of well-designed, functional home furnishing products at prices so low that as many people as possible can afford them. We operate in Singapore, Malaysia and Thailand – and have an ambitious expansion plan to bring a little bit of Sweden to new markets in the region. We are part of the Ikano Group of companies and the only IKEA franchisee owned by the Kamprad family that founded IKEA.

We also develop, own and operate Shopping Centres that are anchored by IKEA and create walkable communities by including residential, office and other types of real estate in our development plans.

We work towards making sustainability a natural part of our everyday work. We are active in our communities, driving and supporting social initiatives that benefit children, women and the environment.


Job description

ลักษณะงาน / หน้าที่ความรับผิดชอบ

  • ดูแลให้บริการเช็คเอาท์เป็นไปอย่างรวดเร็ว และมีประสิทธิภาพสำหรับลูกค้า
  • ดำเนินการชำระเงินด้วยวิธีการที่เชื่อถือได้ มีประสิทธิภาพ ถูกต้อง และเป็นมิตร
  • ตรวจสอบให้แน่ใจว่าลูกค้าได้รับคำแนะนำเกี่ยวกับวิธีการชำระเงินที่เหมาะสม และรักษาความปลอดภัยการชำระเงินที่เหมาะสมจากลูกค้า
  • ตรวจสอบให้แน่ใจว่าบริการชำระเงินนั้นรวดเร็ว และมีประสิทธิภาพสำหรับลูกค้าของอิเกีย
  • สร้างประสบการณ์เชิงบวกให้กับลูกค้า
  • ปฏิบัติตามขั้นตอนการจัดการเงินสดเพื่อความปลอดภัยของการจัดการเงิน


Your assignment

  • Ensuring the check-out service is fast and efficient for customers, and cost-effective for IKEA store.

  • Ensuring payments are handled in a reliable, efficient, accurate and friendly way.

  • Ensuring that customers are guided to the appropriate way of payment and secure proper payments from customers.

  • Make sure checkout service is fast and efficient for IKEA’s customers and cost-effective for the IKEA store.

  • Create positive experience to customers.

  • Follow cash handling procedures to ensure the security of money handling

  • Ensure that customers are guided to the appropriate way of payment and secure proper payments from customers.


Qualification

คุณสมบัติของผู้สมัคร

  • สามารถทำงานเป็นทีมและมีความกระตือรือร้น
  • มีมนุษยสัมพันธ์และทักษะในการประสานงาน
  • มีทักษะด้านคอมพิวเตอร์และภาษาอังกฤษพื้นฐาน
  • รักงานบริการ ขยัน อดทน
  • สามารถทำงานเป็นกะได้


Your profile

  • Ability to use and take personal initiative ability to make decisions.

  • Demonstrates a polite and friendly manner face-to-face customer service experience.

  • Enthusiastic about work and working with others in a team.

  • Experience of working in a fast-paced environment.

  • Good personal disciplines.

  • A flexible approach/open to change.

  • Good attention to detail.

  • Assertive and able to remain calm and controlled when under stressful times.

  • Ability to handle several tasks at the same time.

  • Computer literate.


More Information


Please apply by 28 May 2023


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال